ZASEBNA LITERATURA NA MOSTU IZ DVAJSETEGA V ENAINDVAJSETO...

________________Zasebna Literatura na Mostu med Dvajsetim in Enaindvajsetim..._________________

deseta



polnočni obrazi na strehah veleblagovnic
so mrzli
so bledi
so tihi
prepolni nekakšnih nemirov
gledajo DOL
gledajo GOR
dna so v pločevinastih nasadih
okna so daleč
svetloba pomeni živeti
tema je spanje


pišem pesem;

Vihar je v tvojem gobcu, Carmen

(ta verz me spominja na nek,
v slovenski poeziji že napisan verz,
ki sem ga, po ne vem kakšnem naključju,
verjetno kdaj mimogrede prebral, če si
ga že nisem preprosto izmislil, kar sam,
kajti branje poezije me ne privlači
in pa na neko postavno Carmen, ki me je
pred leti še dolgo časa zbadala zaradi
mojih pijanskih pustolovščin ob popivanjih
na vlaku iz Celja v Maribor, katerim
je bila priča )




STATUS

Dalibor Bori Žzupančič; KLAPOUH BANANA; Poezije
Pesniška zbirka posvečena mrgolenju, praznini in provinci; 1974

SPLETNA OBJAVA ; 2007


Avtor ima pravico to svoje delo spreminjati, prekinjati ali ukiniti.
Izvirne avtorske moralne in materialne pravice so avtorjeva last.

___
____________________________________________________________________________________