ZASEBNA LITERATURA NA MOSTU IZ DVAJSETEGA V ENAINDVAJSETO...

________________Zasebna Literatura na Mostu med Dvajsetim in Enaindvajsetim..._________________

sedeminštirideseta



Kdo je bolj pogubno pogumen ?

Moj tank ali jaz ?

Moj tank.

Moj tank ?

Kako da ne, saj jaz ne morem

biti tank !


(te BESEDE se da čudovito zanosno peti kot nekakšni beli knopfi
in imeti filing za v opero; škoda zame, bil bi najboljši pevec
na kugli, pa se mi ne da in umiram petje. Včasih v bani je bilo
prijetno, zgodaj še, ko se M.J. še sanjalo ni o poeziji
sem jaz že pel melodije iz OK Corala itd...)

potem pa:

(nikoli
ni
bilo
kakor
je
bilo
nikoli)

zapravljaš čas in čakaš na sladkorček v SMERTI

se hehetaš, in se jočeš, in goltaš, in pljuvaš:

kanone
drek
krematorije
študentski servis
smrad
čobane
budale
telebane
osle
prasce

in neko umiranju zapisano

n.n.



STATUS

Dalibor Bori Žzupančič; KLAPOUH BANANA; Poezije
Pesniška zbirka posvečena mrgolenju, praznini in provinci; 1974

SPLETNA OBJAVA ; 2007


Avtor ima pravico to svoje delo spreminjati, prekinjati ali ukiniti.
Izvirne avtorske moralne in materialne pravice so avtorjeva last.

___
____________________________________________________________________________________