ZASEBNA LITERATURA NA MOSTU IZ DVAJSETEGA V ENAINDVAJSETO...

________________Zasebna Literatura na Mostu med Dvajsetim in Enaindvajsetim..._________________

sedemintrideseta



so vsa stara kopita
izpit pogreb
dno drobne podlasice
vilma na straži
hrast


teddy bear Mihec pogledek med silnimi bloki Beograda majhen kuža kužek polulanje

Raste Mi Dojka

iznad vodovodov je vsemu navkljub mnogo prizorišč maksimalno prevratnih dejanj

( vrne-plus
da-minus
ostane-je )


sirote, ki jočejo v noči,
ko ure se obračajo v jutro,
ko veter lepe misli žene,
ko poraja se bolezen


Hoboti svoje boke mala mačka, iz predmestja Zagreba grada, veliko kadi in potem mi še namiguje, ustnice ima razpokane in mozolje zabrisane, jaz pa po natakarja, ki se mi klanja in mi pravi : " Gospod, vani še dežuje, tisto malo sem si izmislil!"





STATUS

Dalibor Bori Žzupančič; KLAPOUH BANANA; Poezije
Pesniška zbirka posvečena mrgolenju, praznini in provinci; 1974

SPLETNA OBJAVA ; 2007


Avtor ima pravico to svoje delo spreminjati, prekinjati ali ukiniti.
Izvirne avtorske moralne in materialne pravice so avtorjeva last.

___
____________________________________________________________________________________